"Όσο αυξάνεται η γνώση μειώνεται το εγώ, ενώ όσο μειώνεται η γνώση αυξάνεται το εγώ!"

15 Απρ 2010

Εσύ εκεί και γω …στου κόσμου το υπόγειο να σε γυρεύω σε μια ψεύτικη υδρόγειο…! Καλό ταξίδι Μάνο!


ΠΥΞ ΛΑΞ - ΕΣΥ ekei - live @ Λυκαβητού

Εσύ εκεί κι εγώ στου πόνου τον παράλληλο βαρύς χειμώνας

και το κλίμα ακατάλληλο
Εσύ εκεί κι εγώ στου κοσμου το υπόγειο να σε γυρεύω
σε μια ψεύτικη υδρόγειο
Εσύ εκεί κι ο έρωτάς σου διαταγή και τελεσίγραφο
ένα Κι εγώ εδώ όλη τη νύχτα αγκαλιά μ 'αντίγραφο


Εσύ εκεί εσύ εκεί
Εσύ εκεί κι εγώ στου πόνου τα μεγάφωνα να τραγουδάω
της αγάπης τα παράπονα
Εσύ εκεί κι εγώ σκυμμένος στην κασέτα σου
να με ματώνει η φωνή σου και το ψέμα σου


Εσύ εκεί εσύ εκεί
Εσύ εκεί κι ο έρωτάς σου διαταγή και τελεσίγραφο
ένα Κι εγώ εδώ όλη τη νύχτα αγκαλιά μ 'αντίγραφο
Εσύ εκεί εσύ εκεί

Σήμερα φίλοι και θαυμαστές αποχαιρέτησαν τον Μάνο Ξυδούς, Ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή, πιθανότατα από καρδιακή προσβολή, το βράδυ της Τρίτης κατά τη διάρκεια πρόβας που έκανε στο Νέο Φάληρο. Ο 57 ετών δημοφιλής τραγουδιστής συμμετείχε στο γνωστό μουσικό συγκρότημα «Πυξ Λαξ» γράφοντας μουσική και στίχους και κάνοντας φωνητικά.
Είχε συνεργαστεί δισκογραφικά με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου, τους Όναρ και τους αδελφούς Κατσιμίχα, ενώ είχε ανέβει στις πρώτες θέσεις των καταλόγων πολλών ευρωπαϊκών χωρών με τους "Dreamer and the fool moon" και το τραγούδι Sandrina, σε αγγλικό στίχο.
Από τα πολύ γνωστά του τραγούδια είναι τα εξής: Εσύ Εκεί, Πούλα με, Με στέλνεις, Λένε για μένα, Θέλω τα μάτια της να τα ξεχάσω, Χάθηκες αλήτισσα, Ποδήλατα δίχως φρένα, Μόνο για κείνη μη μου λες, την Ασ 'να λέει, μπορείτε να έρθετε σε αγάπη, Μέλυδρον και πολλά άλλα.


Καλό ταξίδι, Μάνο!
Τα τραγούδια σου θα μας συντροφεύουν για πάντα!

Ελπήνωρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου